Innehållsrik semester

Vi hittar på saker varendaste dag och det är ju ta mig sjuttsingen aldrig fel. Efter kalaset i måndags fick vi med oss den nyblivna 6-åringen hem och nu är det natt nummer 2 han sover hos oss. MYS! Och imorn ska jag och älsklingen ta med oss lillgossen till LOKA. Där blir det bad med Linda, Miranda, Mamsen, Syrran, Agneta, Ulf och Magnus. Bara stackars storebror som får jobba och slita. På torsdag är det tvättdags och så ska jag börja packa dessutom. Kan ta sin lilla tid ibland det där hehe.

Hm... sen är det alltså endast nästa vecka kvar. Sen börjar jag jobba. Det i sig är väl inte tokjobbigt, men det innebär att jag är inne i arbetsperioden som sedan avslutas alldeles för kort inpå skolstarten i höst. Dit längtar jag absolut inte! INTE!

En sak undrar jag TOKmycket. Vart är solen? Vart är värmen? Vart är sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback