I did it

Nu är den värsta arbetshelgen gjord. Phu.... skönt vill jag lova. Har haft min vanliga nackvärk en period nu också så jag kan bli lite smått galet av smärtan ibland. Trött är jag också vill jag lova. Sådär så att jag bara kan sitta gapandes och stirra in i tomma intet. Därför blir detta ett kort och torrt inlägg. Helt meningslöst kanske, men ändå skönt att skriva av sig en gnutta.

Nått som absolut INTE är meningslöst är att min älskade mamma kommer på besök imorn. Äntligen ska vi få visa upp vad fint vi har fått det här hemma. Och äntligen ska jag få träffa mamsen en stund. Går för långt mellan varven ibland (även om telefonen går varm var dag hehe).




Dagens tanke går till mina arbetskamrater nu under sommaren. Helt underbara människor. Kunde inte ha det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback