Halv åtta hos mig

När jag kikar omkring bland mina vänner och bekanta så har de bloggtorka, blogguppehåll, inte tid att blogga... ja allt möjligt. Jag verkar dock ha all tid i världen just nu. Jag är ju inne här och skriver lite då och då nu för tiden. Blir dock lätt lite ointressant då kanske. Mycket pladder. Men det får ni la tåla hehe.

Jag tittar på matlagning på tv och det vattnas i munnen på mig. Väntar ju på att Älsklingen ska komma hem för då ska vi äta. Blir smaskiga hemmagjorda hamburgare och sallad med rödlök. Kommer sitta fint det. Har dessutom köpt en liten liten liten godispåse som jag kan glädja mig själv med efter maten. Kan behöva det känner jag tihi!!

Jag återkommer garanterat inom en snar framtid. Räkna med det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback