Filmtoppen/Toppenfilmen

Ibland är det svårt att hitta bra filmer. Man letar och letar, ger filmer en chans för att upptäcka att de suger. Och ibland är det precis tvärtom. Man ser film efter film som lämnar positiva avtryck. Just nu är jag i en bra period.


Filmer värda att se:

- Inkheart
- Another cinderella story
- Dante´s peak
- Discodaggarna

När jag ser en bra film vill jag aldrig att den ska ta slut. I Another cinderella movie så är det mycket dans som jag ÄLSKAR. Lever mig in lika mycket varje gång. Och varje gång blir jag sugen på att se ännu en dansfilm och ännu en efter det och ännu en efter det osv.

Men nu får det vara nog med filmtittande för i afton. Sängen börjar kännas aningen lockande. Imorn ska vi pussa katterna hej då. De ska få vara hos mormor medan vi är borta. Och så måste jag ju börja packa. Var meningen att jag skulle börja igår och sedan idag... men nu blir det alltså imorn. Måste bli imorn för på söndag...DÅ ÅKER VI!!!

Godnatt, dröm sött!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback