Än är inte dagen slut!

Jobbat och handlat är vad som har sysselsatt mig idag. Har varit så otroligt trött hela dagen, men sov inte så bra inatt vilket kan vara en utav de största anledningarna. Får försöka komma i säng i tid ikväll. Dock tycker jag att det är svårt när man vet att det endast är en arbetsdag kvar innan ledighet. Som att det är okej att vara lite trött sista dagen för sedan får man vila. Knasigt egentligen!!



Jag satt och funderade på vad som är viktigt i en relation.
Familjerelation, jobbrelation, kärleksrelation. Och jag kom fram till att ärlighet är otroligt viktigt i alla relationer. Det värsta som finns är ju att få reda på att en person inte varit ärlig mot en. Det sätter hela relationen på spel. Hur ska man kunna lita på personen i framtiden? Och hur kommer relationen att se ut i framtiden? Det kräver en otrolig inre styrka för att lita på någon som tidigare sårat en.

Bara en tanke. (ni vet jag och mina tankar... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback