A cup of coffee with my friend

Har precis satt färg på mina nu vackert rosa naglar och försöker nu att skriva utan att klanta till mitt konstverk. Det är nyköpt lack som jag genast var tvungen att testa. Och Marie... det blev verkligen snyggt hehe!!
Jag och Marie har varit på stan och fikat. Kaffe och sockerfri kaka smakade mycket bra. Sedan gick vi en runda på stan vilket ledde till ett sug efter nya fräcka glasögon. Får se om jag investerar i ett par när skolan startar och pengarna börjar ramla in igen. Ska tills dess börja använda mina nuvarande mycket mer. Trivs ju med dem också, men det är bra ovant när man inte haft dem på på ett tag. Jag hade iallafall en mycket trevlig stund på stan. Tack för det vännen!!

Ikväll bjuder köket på grillat. Igen ja. Det är ju för gott för att motstå!!



Gårdagens grilltallrik. Ljuvligt!!


Men vi måste köpa en salladsskål. Detta går ju bara inte!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback