Vad är det för dag idag?!

Vilsen man blir av att bara sitta hemma och vara rastlös. Just nu verkar jag iallafall inte ha nån feber så förhoppningsvis är denna förkylning på väg ur kroppen. Skönt för jag skulle verkligen behöva komma iväg till Karlskoga i helgen. Want it, need it!

Idag är det träning för älsklingen och jag ska sitta hemma och dricka varmt te. :P.. Fy fan va trist haha! Jag tänkte eventuellt börja med garderoben ikväll om jag orkar. Kanske är dags nu!! SUCK. Inte så skoj det heller, men ändå nått som håller mig sysselsatt ett tag. Ett långt tag skulle jag tro dessutom. Det där med att rensa garderoben kan vara aningen känsligt också. Jag har otroligt svårt för att göra mig av med kläder. Denna tröja som jag inte använt på 5 år kan ju komma till användning nångång....mm eller hur(?). Det gäller att vara iskall och inte tänka och känna efter för mycket. Det är svårt! Dock är det sånt kaos nu att jag kanske till och med kan hitta nått längst inuti denna röra som jag letat efter eller helt enkelt glömt bort att jag hade. Det vore väl nått!
 
Nu ska jag strax börja med maten. Hemmafru? Kan vara så att jag är det denna vecka ja.... hm.. men det är ju för min älsklings skull så då är det ju värt det. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback