Trevligt att träffas

Nyss hemkommen från festen hos Robba. Jag, Älsklingen, Magnus, Tobbe, Robba och DC som höll takten och det va superskoj. Mysigare gäng får man leta efter. Henrik ska ju upp och jobba imorn bitti.... stackars älsklingen... så vi blev ej med ut nu när de andra drog mot Alexander. Hoppas de får det superskoj!!! Tobbe och Magnus skulle dock hem och se fotbollen runt tre och då skulle de ringa mig. Hehe jag tror dock inte de kommer vara hemma tills dess och är de det så kommer de vara så glada i hågen att de förmodligen glömmer både mig och fotbollen hehe. De däremot trodde det va jag som skulle banga genom att välja min skönhetssömn före detta bestämda möte. Hmpfr...... TROLIGT. Jag ska minsann vara vaken och redo för deras samtal..... *gäsp*... Ooops... Jaja det märks vem som håller vad de lovar... ;)...

Nu ska jag underhålla mig själv. Älsklingen sussar ju så det får bli.... javisst... THE HILLS....



Sov gott era tokar....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback