Tillbaka hemma i soffan

Vill börja med att tacka Evelina. Även om jag inte vet vem du är så verkar du vara en väldigt snäll tjej. Tack...:)...
Jag önskar dock att man kunde känna så själv. Aningen svårare tyvärr..:S...
Har inte du nån blogg? :)



Så.. nu har vi varit en sväng i Nykroppa. Tränade mina moves med en innebandyklubba i handen och en boll framför mig. Vad den sporten heter vet jag faktiskt inte för det är nog ingen som spelat den tidigare. :P.. Men nångång måste ju vara den första...:P... Tur att jag bara hade grabbarna bus med mig så ingen fick se katastrofen hehe...
Efter en liten stund i hallen åkte vi hem till familjen Stjernberg och blev bjudna på underbart god mat. Mumsig sås såklart som jag inte kan låta bli att slurpa i mig haha. Sedan blev det körslaget. Wells åkte förvånande nog ut. Men vet inte vem som hade varit ett bättre val heller iofs. Inte så insatt. Inte direkt Henriks favoritprogram så oftast blir det annat på lördagkvällarna!! Nu har vi varit hemma ett tag och spelat lite tv-spel. Shrek - super party. Riktigt kul. Henrik kom etta första rundan och jag kom tvåa andra rundan. Jädrans datasnubbe slog mig!! Grr... hehe.. Nu spelar Henrik Skate på sitt nya xbox 360. Sååå mycket bättre grafik förstår ni hehe.. Jag tror honom, men vet inte om jag skulle märka nån större skillnad från det vi redan har... :P...

Imorn är det en very important game för grabbarna. Andraplatslaget Hagunda hemma och vinner de så drar de ifrån med ännu några efterlängtade poäng. Hade inte skadat. Usch va nervös jag ska vara då. 15.00 i Spångbergshallen för er som är sugna på en spännande match. Men då är det the black team ni ska heja på och inget annat.  

Nej nu ska jag visa Henrik hur detta spel går till innan det är dags att sova... *tihi*

Nattinatt....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback