Såhär är det...

* Jag är såå hungrig.
* Jag är såå trött.
* Jag färgade aldrig håret rött.
* Jag har gjort slingor och klippt lugg
* Henrik är hemma sjuk igen...plutten..
* Henrik gör sin sista dag på Structo den 21/3, jävla skit!!
* Snart är det min födelsedag, eller ja ganska snart..:P
* Jag är nästintill färdig med sista uppgiften för denna kurs
* Idag ska jag äta spenat och bli stark som Karl-Alfred
* Jag har mindre än 2 år kvar på utbildningen
* Imorn ska jag jobba igen. Roligt!!
* Lilla Björn och Lilla Tiger för alltid


Ja såhär skulle jag ju kunna fortsätta hela dagen. Men det är en liten lista för att uppdatera er om vad som hänt/händer. Bild på nya frisyren kanske dyker upp senare...  ;)...

Tack du anonyma... hehe.. (älskling?) 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback