På en annan planet

Idag känner jag mig som en helt annan varelse på en helt annan planet än Tellus. Jag är vimsig, trött och allmänt flum. Säger fel saker, tankarna står still och jag fumlar bort saker som egentligen ligger precis framför mig. Kaos i lilla huvudet kan man väl sammanfatta det som. Jag har iallafall lyckats med en sak idag. Jag skrev klart min uppgift och skickade in den till rätt person. Haha ja... mer kan man nog inte begära av mig idag.

Om ungefär en halvtimme skulle jag tippa så blir jag upplockad av Ulf och Agneta. Vi ska bege oss mot Forshaga och matchen mellan LFIBK och GS. Heja heja heja LFIBK!!!!!!!

Jag får se om det finns krafter kvar sen till att skriva nått mer. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback