Nej till snö!!

Utanför fönstret så faller snöflingorna vackert ner på marken. Hustaken är täckta av ett vitt puderlager som bara blir tjockare och tjockare. Bilden jag har framför mig är otroligt vacker. MEN VARFÖR NU?!! Okej om denna snö föll i december månad. Lagom till jul. Tror vädertanten/farbrorn inte riktigt uppfattat när jul infaller om året. Måste ha blivit nått missförstånd. Nu vill jag inte ha snö. Nu vill jag ha sol, värme.... rent utav sommar!!

Har försökt övertala Henrik till att vi ska boka en Thailandresa inför nästa vinter. Men han är aningen mer realistisk än mig i detta skede. Jag tycker att om vi bokar så måste vi ju spara så vi har pengar nog tills dess hehe. Men ja okej, en student och en snart arbetslös karl kanske inte ger de bästa förutsättningarna. :P... Jaja vi får väl vänta och se då. Men jag vill jag vill jag vill.............







Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag blev lite överraskad när jag skyndade ut från lägenheten i morse och fick se snö.. Det är fint, men det känns som det kvittar.

Hoppas du mår bättre tösa! KRAM KRAM

2009-01-19 @ 12:55:48
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback