Mina knasiga torsdagar

Jag har märkt att jag har lite knasiga tankar på torsdagar. Eller mitt vardagsbatteri tar liksom vila redan på torsdagar för även om jag ska upp fredagar, som exempelvis imorn, så har jag inte brådis i säng. De andra dagarna i veckan vill jag gärna somna i tid för att orka med kommande dag, men på torsdagskvällen så har jag liksom redan ställt in mig på helg. Mina tankar säger: Äsch det är ju bara en dag kvar det är ju ingenting. Som om fredagar är så mycket enklare på nått vis. Och det är de ju faktiskt. Fredagar är som dagen före julafton (nästan, kanske). Alla är på lite bättre humör när helgen närmar sig. Men jag vill ju inte gärna vara supertrött för det så nu ska jag strax krypa till kojs och tillåta mig drömma härliga drömmar. Kanske kan jag få drömma om att älsklingen ligger bredvid mig och håller tassen om mig. Han ska nämligen spela tv-spel han. Halva natten kan jag tro om jag känner honom rätt. Vilket jag tror mig göra nu faktiskt. Ganska väl dessutom hehe. 

Vi hann iallafall se en film tillsammans denna afton. Passenger var titeln och den va riktigt bra faktiskt. Kunde ha varit aningen mer känsloladdad och effektfull i slutet, men annars BRA.

Imorn mina damer och herrar. Imorn är det dags. Hårfrissan ska ta fram sitt trollspö and put a spell on me. I hope I like it. I hope u like it!



Men allra helst hoppas jag ju att älsklingen tycker om det.

Godnatt mina vänner och älskling.... I love u....




Kommentarer
Postat av: Elin

hehe, ja han fick nått ryck att han skulle färga på en gång ;)

Ja, jag måste våga;p men vi får se:) ditt blir nog riktigt snyggt!:)

Vi syns nog:D Kramar.

2009-01-30 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback