Från en dag till en annan

20.00 bjöd tv4 upp till dans och vi lyckades landa i soffan 20.20. Som tur var missade vi endast ett danspar och det gjorde väl detsamma. Vi smällde i oss knapriga tacotubes fyllda av köttfärs, grönsaker, lök, tacosås, vitlökssås och viktigast av allt YELLOW CHILI. Dryck till den exklusiva middagen var Trocadero och till efterrätt serverade vi oss själva en varsin skål med daimglass. Hela menyn var fantastiskt god och förtjänar höga poäng. Kvällens danspar i Let´s dance fötjänade också sina poäng och till min och min älsklings glädje, om man nu får säga så, så fick idag Isabella Löwengrip (mer "känd" som Blondinbella) lämna programmet. När det var avgjort så följdes programmet av den nya serien Samantha. Vi tittade ju på pilotavsnittet förra fredagen så vi var ju tvugna att fortsätta. Det kan nog bli ganska roligt det där. Krävs lite småsjuk humor, men det har vi nog gott om älsklingen och jag.

Nu har min sambo förflyttat sig till datarummet och sin nya kärlek... Dexter. Ska tydligen vara en väldigt spännande serie som jag skulle behöva börja titta på. Javisst, jag är väl inte den som är den. Ska kika i min kalender och skriva in det när jag har tid.
Själv skulle jag väl kunna säga att även jag har ett förhållande vid sidan av. Dock ett förhållande som går mot sitt slut då min kärlek The Hills endast har några avsnitt till att erbjuda mig. Sorgligt, men välbehövligt för mitt liv utanför datorns värld.

Det är inte lätt när det är svårt.
Men det är inte heller svårt när det är lätt!

Med de orden och ett mysigt Godnatt så lämnar jag er för en god natts sömn....








Kommentarer
Postat av: Elin

hihi :) , okej, ja de blir nog riktigt snyggt (: .

Japp, det är så enormt gott. Tacos är också gott, men inte lika mycket :D

ha en bra helg du med!:) kramisss.

2009-01-24 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback