Lång dag utan mening

Denna tisdag har passerat med jobbiga tankar, huvudvärk och frågor utan svar. Känns som jag skulle vilja gömma mig under täcket några dagar. Vet inte om det är influensan eller nån förkylning som är på gång för jag orkar ingenting. Orkar knappt röra på mig utan att jag blir helt slut. Kännetecknar det som startade Henriks förkylning som han nu legat hemma med i 2 veckor. INGET JAG VILL HA!!!!

På lördag har älsklingen bortamatch mot Aston. Återigen en viktig match. Kanske är bra att jag ej ska se den för jag blir ju så nervös. Jag funderar på att åka till Karlskoga om jag nu inte är dålig då med. Måste lämna tillbaka en bok till Karlskoga bibliotek och sedan längtar jag aningens efter fasters änglar.... och Mamsen såklart. Men vi får se som sagt!!

Nu blir det nog en kopp te och ett avsnitt av The hills innan jag kryper till kojs.

Godnatt...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback