Kan inte nån ta beslutet åt mig?!!

Imorn är det alltså dags... Redhed or not. Får bli en surprise för just nu har jag inte en aning. Inte det blekaste faktiskt. Jag vill bara bli snygg, vilket iofs kan ses som en omöjlighet. Men jag kan ju göra mitt bästa om ni förstår vad jag menar..:P.. hehe....

Idag har jag jobbat. Supermysigt. Kul att träffa alla, vuxna som barn. Tur att jag ska tillbaka redan på fredag  så jag slipper längta så också!!

Jag känner att jag har svårt att koncentrera mig just nu för vi kikar på Made in Sweden. Och jag är såååå förvånad över vad de har hittat för folk. Trodde jag skulle få gåshud, men nopp, inte alls!!! Verkar som en skrämmande knasig kille, med något härligt rasp. Inget mer vad jag hört än. Och tjejen var inget som gav avtryck heller. Inte än iallafall. Jaja... vi får väl se hur de utvecklas och hur de låter inspelade. Blir ju en viss skillnad om man säger så...:P.. Nästan vem som helst kan ju låta bra inspelad nu för tiden. Tyvärr!!!

Nu ska vi se klart detta och sedan väntar sängen. Önska mig lycka till inför morgondagen. Kanske behöver det... :S...








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är super snygg!!

2009-01-15 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback