Ingen naturlig skönhet

Nu har jag nog bestämt mig för att ringa och boka en tid för hårförlägning. Jag känner att det är dags att göra nån förändring och eftersom jag tyvärr inte är någon naturlig skönhet så får man ta till dessa hjäpmedel ibland... :S...
Får hoppas att det inte är för dyrt bara. Men så är det ju iofs inte långt kvar till min 24 års dag heller.. :P.. Vi får se, jag har bestämt mig för att ringa imorn och fråga!!

Nu ska jag se klart ett avsnitt av The hills och sedan krypa till sängs med min prins. Den bästa som finns för övrigt. Utan dig vore jag ingenting. Du är mitt allt. Älskar dig!

Godnatt allesammans.









Kommentarer
Postat av: Eliin

jag vill också förlänga håret. Det är riktigt snyggt! Men jag "vågar" inte, är rädd för att det ska se oäkta ut! du skulle passa bra i långt hår!:) kram!

2009-01-23 @ 15:30:45
URL: http://eeeeliinnlarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

föresten ,

"eftersom jag tyvärr inte är någon naturlig skönhet"

det tycker jag verkligen inte stämmer! du är ju hur fin som helst ju! (: så det stämmer inte !:)

2009-01-23 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback