I´m waiting

Har nyss sett klart Center stage, turn it up. Grymt bra film. Älskar dansfilmer. Älsklingen var nog dock glad att han slapp se den hehe. I loved it!!!

Nu är det nedräkning tills älsklingen kommer hem. Har fortfarande ont i magen så jag hoppas han kommer hem och kramar mig tills det går över :)... Han hade tydligen en present till mig... inte en hundvalp dock... jag frågade hehe. Spännande att se vad han kommer med.. :P.. 

Imorn är det tisdag och sovmorgon. Ska tillbaka till skolan på onsdag och då går jag hur dålig jag än skulle kunna vara. Är så trött på att sitta hemma nu!! På torsdag är det skola och sedan blir det lunchdejt med studiegruppen. Blir trevligt! Fredag är minst sagt fullbokad. Vikarie i 4:an, frisörtid 15.00 och sedan innebandymatch 20.00. Blir en mycket rolig dag får vi hoppas. Tre favoritsysslor på en och samma dag hehe.

Nä nu bara svamlar jag. Godnatt!!


 


Kommentarer
Postat av: Cina

Fin sidan har blivit! funderar på att sno upplägget med de tre bilderna där uppe, det var snyggt! :) hoppas det är ok :)



Kram!

2009-01-27 @ 11:08:59
Postat av: sandra

Fin bloggen blev :) Har du gjort den sj:)?

Hur ska du klippa dig o så då:)?

Lr blir det löshår :)?

Kramis

2009-01-27 @ 13:00:20
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejan! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till in sida, annars kan du ignorera detta :)

2009-01-27 @ 13:05:31
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback