Helrätt som helrött?

På torsdag ska jag färga håret. Är otroligt sugen på att satsa på en intensiv röd ton och kanske eventuellt rak lugg. Har ju funderar väldigt länge nu, så det kanske är dags!! Jag kan ju alltid färga över med en mörk ton om det skulle se galet ut..:P..



Imorn ska jag jobba. Vikarie i en 2:a som jag aldrig varit i tidigare. Blir väldig roligt.
Ska även jobba på fredag, men då blir det i min vanliga lilla 1:a. Mysigt att få träffa dem igen. Bra med lite extra pengar också. Ska försöka spara lite inför sommaren. Man vet ju aldrig hur det blir med sommarjobb... :S....

Idag berättade en klasskompis att hon tycker jag är väldigt lik Lindsay Lohan. Väldigt snällt tycker jag. Hon är ju söt......



Nu sitter jag och väntar på att Henriks träning ska nå sitt slut så att jag får hämta honom och Pizzan. Mumma va gott det ska bli... :)  Ska kika lite på Top Model så att tiden går lite fortare.  Love...







Kommentarer
Postat av: Cina

Spännande med rött! väntar på bildbevis sen :) blir säkert skitbra! :)

Kram!

2009-01-14 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback