Give me some love

Seven Pounds fick avsluta gårdagen innan vi kröp till sängs. En film som var...hyffsad kan jag väl säga. Aningen skum. Idag sov jag väl LÄNGE innan jag klev upp och känner väl att det är nått i kroppen som inte stämmer då jag är helt slut. Hade inte orkat röra en fena om jag hade nån... :P...

Idag blir det nog inte mkt gjort. Älsklingen är på jobbet, Stina ligger i mitt knä och Laban befinner sig förmodligen i ett annat rum och sover. Vi är slöa här hemma idag. Kanske ska försöka hitta nån film jag kan slappa till. Hm... nån som har nån bra dansfilm att rekommendera?!! Risken är ju stor att jag sett den... men vore ju så härligt om nån kom med nått nytt tips. Kärlekskomedi eller kärleksdrama går också bra hehe....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul då :) hur långt ska du ha och vilken färg?Vem ska göra det och va kostar det:)?

Var det på fredag:)?

Du får lägga upp före och efter bilder då när du gjort det :)

Inge vidare just nu..men har blivit uppsagd till halvtdi pga arbetsbrist så är nog bra för nacken iaf..men kommer alltid behöva träna för att kunna jobba..

Puss

2009-01-27 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback