Galet shoppingsugen

Jag sitter och funderar på om jag ska skicka efter lite nya kläder eller inte. Suget är enormt, men samtidigt skulle jag vilja spara lite pengar. Svårt att kombinera de viljorna hehe.

Idag är jag och tussarna ensamma hemma hela dagen. Henrik, som är sjuk och egentligen borde ligga till sängs!!!!, är på bortamatch mot Loke. En resa till Uppsala om jag ej missminner mig. Han skulle väl känna efter på uppvärmningen om han orkade. Men jag vet ju hur han är. Han kommer att spela och han kommer att ge järnet. Får hoppas att de vinner och att han inte blir sämre. :P...

Så vad ska vi hitta på idag då? Jag sitter med ett supertjockt häfte som ska läsas tills på måndag. Det måste läsas. Sedan skulle jag behöva gå igenom min garderob, men jag tror jag skjuter upp det nån dag. Har verkligen ingen lust att ta tag i det, minst sagt stooora, projektet. Kommer ta en hel dag att få ordning i det kaoset hehe.
 
Hm... Beauty and the geek på trean nu (?)... Kanske får lov att byta kanal snart känner jag...






Kommentarer
Postat av: Karin

Jag e m sjukt shopping sugen men ekonimin tillåter inte riktigt det...hehe

Ha d fint

2009-01-18 @ 20:24:22
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback