En endaste klagosång

Ryggont, nys på nys och ut med snoret. Nä just nu känner jag mig inge vidare alls. Nog för att jag är ganska blev ändå just nu, men idag har jag verkligen sett ut som "hej kom och hjälp mig snälla". Tänk, ett snälla till och med. Då förstår ni vad illa det är!! Får verkligen hoppas att mitt piggaupp uttryck... IMORGON ÄR EN ANNAN DAG... gäller i detta nuet.

Idag blev det ärtsoppa och pankaka i Nykroppa. Mums det. Sedan satt jag och Madde och drack te och tittade på Idrottsgalan på hennes rum medan de andra såg innebandyn på nedervåningen. Jag kan tro att vi hade mycket roligare hehe. Vi fick ju en dos av 2 stycken Gustavsson som aldrig gör en besviken. :)... När innebandyn var slut ville herrn hem och med oss fick vi en långhårig typ. Hehe Magnus ska till Doktor Tomten imorn och ville därför sova hos oss. Klart han fick.. :). Han håller nog på och bäddar just nu hehe.  Prinsen ska ju upp med tuppen imorn så han sover sött i sin säng. Själv har jag fastnat vid The Hills. Har snart sett säsong 1 och ska påbörja säsong 2. Har sett en del avsnitt förut, men vad gör väl det.. :P... Good shit!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback