Det var bättre förr

Jag har kommit fram till att jag var much better looking när jag var yngre. Jag anade väl att man skulle komma till detta tillstånd i äldre dar då just denna vetskap skulle infinna sig. Men REDAN? Jag är 23 år och kan redan säga att det var bättre förr. Inga dallrande lår och Lopez rumpa att få ångest för i spegeln. Inga valkar som hängde över jeanskanten när man satt ner. Inga mörka ringar under de glåmiga ögonen eller katastrofala hårdagar då inget känns bra. Nej fy fan. Ibland önskar man att man kunde knäppa med fingrarna för att fixa till både det ena och det andra.

Så vad händer idag?!!

Hittills idag har vi ätit frukost och slappat. Om en liten stund ska vi dock äta lunch och sedan bege oss mot Nykroppa. Där blir det att skjuta lite i hallen och sedan är vi bjudna på mat hos familjen. Mys.

Är mest bara trött just nu. Skulle behöva sminka mig och piffa till mig lite för att må lite bättre, men orka... :P...
Som tur är ska jag ju snart få umgås med min älskling och Magnus. De lyckas alltid få mig på bra humör. Favoritgrabbarna... :).... 







 

Kommentarer
Postat av: evelina

Vilka valkar, dallrande lår och glåmiga ögon? har nog aldrig sett dig se sliten ut, alltid lika fräsch :) förstår inte hur du lyckas! antagligen så är du helt enkelt en gullig tjej, vilket speglas på utsidan. Du fullkomligt lyser :) kram

2009-01-17 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback