Big as(s) hell

Vips så var torsdagen över....eller ja snart är den över. Bara några få timmar kvar till nattsömnen. 5/6 tjejer var vi i studiegruppen som idag letade upp en Italiensk restaurang för att äta lunch. Jag, Marie och Maria beställde Krämig fisksoppa med hembakt bröd. Jösses jag har nog aldrig smakat nått smarrigare. Inte nån smarrigare soppa iallafall... det är säkert! Ångrar lite att jag inte tog med kameran till vår mysiga dejt. Efter mat och mycket skratt så tog vi en runda på stan innan jag satte mig i bilen och styrde hemåt. Hemma väntade älsklingen och en skyhög elräkning. Tydligen har de gjort en ny mätning och sett att vi förbrukat mer el än de först insåg. SKITKUL!! (not) Jaja bara bita i det sura äpplet och betala. Tillsammans åkte iallafall jag och Älsklingen och solade och sedan åkte vi hem för att vika MÄNGDER med tvätt. Passade dessutom på att städa och rensa ur garderob nummer 2. Vilket jag kan sammanfatta i ett enda ord.

DEPRIMERANDE


Det finns en del på min kropp som verkar vilja stå i centrum för all uppmärksamhet. Om det ändå vore rätt del som växte, men nej då....






Kommentarer
Postat av: J

Men I-M! Du har väl ingen stor häck heller :P Nu får du ge dug ;)

2009-01-29 @ 21:51:21
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback