Back to reality

Imorn är det dags. Slut på sovmorgonen, slut på ledigheten. Hur jag ska orka kliva upp före klockan 06.00 är en väldigt bra fråga. Om jag har kläderna bakochfram, utochin eller kvar hemma så bli inte förvånad. Och jag som inte ens hunnit redovisa för min jul- och nyårhelg. Ligger nån vecka efter sisådär och än vet jag inte när den dagen ska komma. Jag ser kursdokumenten framför mig och får snarare PANIK. Stress, stress och ändå lite mera stress. WTF, OMG, Ja ni kanske förstår nu... hm...

Vi har börjat kika på Weeds... verkar riktigt bra.. :)...  Alltid nått att fylla vår väldiga fritid med... :P...

Framtida planer är iallafall kalas för syster på söndag och en wii fest med bror och Linda i februari. Annars är det som ni förstår skolan som tar upp min tid. Och Älsklingen såklart. Han finns ju alltid med på ett hörn hehe.. Precis som det ska va.. ;)....



Nu ska jag mysa med min Tiger innan det är dags att krypa till sängs.
GODNATT









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback