All that drama

Jag hade svårt att slita mig från The hills igår så jag somnade ganska sent, vaknade ganska sent...:P... Men det är väl det sovmornar är till för huh?!!

Nu sitter jag med en mugg varm oboy framför ett avsnitt av..... javisst... The Hills hehe. Och detta avsnitt visar verkligen vilken del av mitt liv som jag absolut INTE saknar. Allt tjaffs det blir när man umgås med massa tjejer. Snacka om löjliga diskussioner och omogna beteenden. Tur att vi växt ifrån sånt. Kan inte vara utan det nog. Sedan finns det ju tusen positiva saker som oftast väger upp dessa stunder, but still. Inget jag saknar som sagt!!

Idag ska jag..... hm.... jag vet faktiskt inte vad jag ska. Jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. Hoppas på att det inte bryter ut nån förkylning genom alla dessa nysningar... :P...

Halv 3 kommer babe hem och då blir det mat och mys.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback