VFU-start idag

Måndagen avklarad på min VFU-vecka. Är extremt trött och har ont i halsen... inge bra..:P.. Men det ger sig nog när jag får vila lite ikväll. Åsa nämnde nått om träning, men jag lyssnade bara på ena örat. Känner inte alls för det idag även om ordet BORDE är väldigt aktuellt.
Älsklingen är hemma idag igen. Stackarn blir ju aldrig av med sin förkylning. Hostar som en tok....:(... Ska tillaga spagetti och köttfärsås idag med MYCKET lök och vitlök så kanske vi blir bättre. Har förbjudit herrn att träna denna vecka också. Annars blir han aldrig frisk ordentligt. De har ju ändå ingen match till helgen!
Nä vila är väldigt lockande just nu känner jag. Bäst jag börjar med maten INNAN jag somnar till här i soffan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback