Västerås here we come

Halv ett ska vi sitta på bussen som tar oss till Västerås. Bortamatch mot MIK och jag ska med som stöd. Jag är ju trots allt ett stoooort fan av dessa grabbar och ser gärna så många matcher jag bara kan och får.. ;P...  Vi var ju ett gäng som skulle ha åkt egen buss, men tydligen gick de planerna inte som tänkt så nu åker vi med laget. För er som nu undrar vilka tusan jag pratar om så kan ni läsa här. Min snygging visar sig dessutom på bild... hehe...

http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=104&aid=33822

Nej nu ska jag borsta tänderna och packa väskan. Håll tummarna för grabbarna nu så att de ökar sin chans till serieseger ännu ett snäpp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback