Tröttast i stan

Vår älskade kelgris Laban ville inte att jag skulle sova i natt. Han nosade mig i ansiktet och skrapade med tassen bredvid mitt huvud så att jag skull kliva upp. Vilket jag inte var så sugen på..:P... Och när han väl ger sig får man passa sig för att vända och vrida sig för mycket för då tror han att man är på väg upp och då får han fart igen. GÄSP!!! Så idag är jag extremt trött. Ska nog ta mig en liten powernap när Henrik har åkt till jobbet. Men sen ni... sen är det dags att sätta igång med skrivandet. Lite var dag så ska jag väl hinna klart och få det bra tills det ska in.

Nu vill jag gärna ha er hjälp med en sak. Jag funderar på att beställa en Crosstrainer. Är det nån som har erfarenhet av sådana och kan berätta om ni tycker de är bra eller ej?!! Vill inte gärna göra nått dumt köp.

Dagens dryck: Citronvatten.... bra för att motverka urinvägsinfektion, men också mycket gott... ;)..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback