Like my friend Skalman

Klockan kvart i två ringde min klocka för en tupplur och tur var väl då att jag precis placerat min rumpa i ett bussäte påväg hem från skolan. Sömnen stördes dock en del när jag blev tvungen att ta promenaden från stationen och hem strax före tre, men den tog jag lite snabbt och kröp sen väl hemma ner i sängen för att fortsätta snarkandet. Klockan kvart i åtta ringde matklockan. Egentligen ville magen ha sushi, men det fanns ej att tillgå så det fick bli en rensning i frysen efter något som tilltalade mig. Nu har jag dock tagit mig en liten stund för att piggna till innan jag får i mig denna mat. Kalla mig vad ni vill, men jag själv skulle kalla mig SEG.

Längtar just nu efter min älskling.... Behöver nån att pussa på...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback