This is me

OM DIG:
1. Namn - Ida Marie Olsson
2. Bor - I Filipstad med min lilla familj
3. Syskon - Storebror, Storasyster + "lillebror"
4. Ålder - 23 going on 24
5. Född - 27 mars 1985
6. Ögonfärg - GråBrunGrönSpräckliga
7. Längd - To short to be told
8. Sko storlek - Oftast 37
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Vädur
11. Hårfärg - Brunt just nu.


DAGENS..
1. Låt - Hero med Danny i American Idol
2. Saknad - Pappa
3. Kläder - Ljusgrå jeans, vit långärmad t-shirt och gråstickad kofta.
4. TVPogram - Vänner

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Nja
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Muskler? Käkarna kanske...:P..
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - Alldeles för sällan.
4. Du ger mycket komplimanger till andra -  Hm.. förmodligen alldeles för sällan där med.
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Snart är jag förhoppningsvis det.
6. Du tycker att du själv är smart - Beror på vem man jämför med, men visst är jag väl smart det tycker jag hehe.
7. Vad är det sämsta hos dig - Ofta trött vilket leder till grinigt humör. :S
8. Vad är det bästa hos dig -  Hm..??... Öh... jag är ganska kramgo med dem jag tycker om.
9. Har du bra självförtroende -  Har haft bättre tyvärr.
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -  Oj alldeles för mycket. MYCKET
11. Du tycker om att vara med tjejer - ja, men jag måste påstå att killar är enklare att umgås med.
12. Känner du dina grannar - Hej Granne... typ hehe
13. Svär du ofta - Nja nä inte som jag tänker på själv.
14. Gillar du skolan - Ja delar av den.
15. Har du någon gång skolkat - Oh ja gymnasietiden var nog värst hehe.
16. Spelar du något instrument - Nopp
17. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Gymnastik, dans, fotboll, balett (nån enstaka gång)...hm...
20. Har du några tatueringar - One and one only
21. Hur ofta tittar du dig i spegeln om dagen - Händer då och då.
22. Tycker du om djur - Oh ja.


BRUKAR DU..
1. Sova -Love it
2. Ta mediciner du inte borde ta - Jösses nej
3. Röka - Not any longer
4. Snusa - Ajajaj kan bli ett par minuters nikotinbehov under partajandet med grabbarna ibland... :P.. INTE SNYGGT, men så mycket bättre än cigg då suget smyger sig på.
5. Dricka - Händer ja.
6. Skada dig - No
7. Klä dig i svart - Gärna inte helt i svart, men har väl hänt.
8. Hata folk - Nej det känns väl tufft.
9. Lita på folk - Finns enstaka pålitliga själar.
10. Skada dig med flit - No
11. Drömma mardrömmar - Ja ibland allt för ofta.
12. Gå i skolan - Jajemen
13. Gå i kyrkan - Näää
14. Ljuga - Nej det hör inte till vardagen hehe
15. Vilja dö - Nej jag är för rädd för döden..


NÄR..
1. Åt du senast - Jadu... typ 20.00 idag kanske.
2. När läste du en bok senast - Det var nog tyvärr ett par dagar sedan.
3. Köpte du något senast - I lördags...godis hehe
4. Svor du senast - Minns jag inte.
5. Sjöng du senast - Häromdagen
6. Klagade du senast - Idag
7. Klantade du dig senast - Oj... vet inte riktigt.


HAR DU..
1. För många vänner - NEJ
2. Förföljelsemani - Hehe nej
3. Någon  sjukdom -  Nej
4. Skadat någon - Nej inte medvetet.
5. Färgat håret - Många gånger
6. Några piercningar - Ja ett par.
7. Några tatueringar - Åter igen ja...en...
8. Egen dator - My sweet laptop
9. Gjort bort dig rejält - Garanterat nångång.


ÄR DU..
1. Snäll - Oftast hoppas jag.
2. Snygg - Nej det kan ja nog själv inte påstå.
3. Söt -  Ja det får jag väl iallafall hoppas då.
4. Lång - Hehe, jag tror inte så många kallar mig lång NEJ.. I såfall inte så lång... Den meningen kan nog nämnas. :)
5. Kort - Det låter mer bekant.
6. Klantig -  Ibland kanske.
7. Tönt - En aning då och då, va roligt vore det annars.
8. Tjock - Nej inte tjock, men lite väl mjuk här och var.


Jaha ytterligare en lista avklarad. Svårt att svara på vissa frågor ibland tycker jag. Minnet sviker mig ofta. Innebär det att jag börjar bli gammal?!! 24 år och gammal. Nej det låter inte vettigt. Jag är nog bara trött. Och det finns ett underbart bot för trötthet. Det kallas SÖMN.

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback