Smaken är som baken - delad

Idag hade älsklingen möte med en studievägledare på Bergskolan och även rektorn deltog i mötet. De berättade om skolan och utbildningarna och gav älsklingen en klarare bild av vad han kan och vill söka. Han kommer att starta med basåret för att sedan förmodligen läsa till Bergsingenjör. Jag tror att skolan är väldigt bra och att utbildningarna är väldigt intressanta för de som intresserar sig för den typ av ämnen. Själv tyckte jag väl att det lät ganska ointressant. Men det är ju inte jag som ska söka, det är ju faktiskt Henrik och han blev taggad. :)... Jag har ju trots allt redan gjort mitt val och jag känner verkligen att jag tog rätt avfart. Jag hoppas att Henrik kommer att känna likadant när han sätter fart med studierna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback