Såklart...att jag inte tänkte på det...

Haha det va inget fel på bloggen. Tack vare Nettan och Therese så kunde problemet med endast ett musklick tas bort. :P... Så kan det gå. 

Idag kom älsklingen hem tidigare från sin sista arbetsdag på Structo. Med tanke på vilka långa trista dagar de haft där på sista tiden så kom han nu hem med ett leende på läpparna och en blombukett i handen. Som var till mig!!!! Ja han hade ju fått den från företaget först, men sedan gav han den till mig hehe. Tanken som räknas vet ni! Den va jättefin, det tyckte även Laban och Stina. Tror till och med de nämnde att den smakade gott.... :S... 

Bilderna som jag nu tänkte lägga upp ville sig inte så det får komma senare... typiskt. När man får ordning på det ena så krånglar det andra!!

Jag har iallafall tränat ikväll.... sååå skönt!! Och nu ska jag sova. Skola imorn förmiddag, match imorn kväll. Supernice!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback