Pillra sig bra

Huvudet ger mig ingen nåd idag det kan jag lova. Är inge förtjust i att ta tabletter, men idag har det varit ett måste. Jag hoppas verkligen att detta inte är början på nått ännu värre än denna värk bara för till helgen vill jag vara frisk. På fredag ska nämligen älsklingen och grabbarna spela sista matchen för säsongen och förhoppningsvis då vara klara för att gå upp till division 1. Sedan är det lördag och då ska det firas. Laget ska väl fira hela dagen och jag hänger väl på när kvällen närmar sig skulle jag tro. Älsklingen som ville ha med mig så då känns det väl alltid kul. :)... Nu ska jag ta en tablett igen och sedan vänta på att älsklingen ska komma in genom dörren. Han ska beställa pizza, köpa med cola till mig och så ska vi mysa framför en film. Han ska få pussa bort min värk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback