På besök i Nykroppabyn

Idag är jag på besök i Nykroppa och ska spendera en heldag tillsammans med Madde och Magnus. Madde jobbade till fyra så jag och Magnus hann titta på American idol och 90210 innan vi mötte upp henne för att handla lite. Det var skönt med en promenad i vinterlandskapet, men Magnus valde att ta cykeln istället. Gjorde iofs inget med tanke på att jag gick i samma takt som han rullade hehe... 
Vi ska göra hemmagjord pizza och pizzasallad och har märkt att vi får dela upp pizzan i tre sektioner där vi har ansvar för en del var. No tomatoes or pineapple för min del och inge räkor för syskonen. Min del kommer självklart bli den godaste!!
Jag och Magnus hann också in en sväng till Helen på salongen. Mitt löshår har tyvärr redan släppt så jag skulle få en tid i veckan för att göra om det. TUR VA VÄL DET!!

Älsklingen jobbar ända fram till natta då han får hämta upp mig här. Synd att han inte kan var med oss och mysa, men det kommer fler tillfällen..

Nä vettja om jag ska dra igång slöisarna här och sätta fart med degen. Ska bli smarrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback