Nöjd med helgen

Familjen Olsson/Stjernberg är nattmänniskor allesammans vilket bidrar till ena rediga sjusovare på mornarna. Igår klev vi ur sängen runt ett tiden. Då började sms-Robba skriva att de skulle till Nykroppa och se damernas derby så vi bestämde oss för att åka med. Jag, Henrik, Magnus, Robba och Elin for mot Nykroppahallen och spenderade våra första vakna timmar där. När vi kom hem igen så såg vi Madagaskar 2, myste lite i soffan och turades om att prata i telefon med Magnus och Robba som ville övertala oss att komma på fest. Vid halv sju blev det bestämt att vi skulle kalasa lite. Klockan åtta gick jag trappan ner för att hitta Robba, Magnus, Elin och Älsklingen i Robbas vardagsrum sipprandes på varsin grogg. Eller inte Elin inte. Den stackarn var nykter genom hela festen. Kan inte ha varit lätt med oss kacklande omkring sig. Timmarna gick och fler och fler dök upp. Åsa hittade även hit vilket var väldigt trevligt! :).
Vi smög ner mot parken runt midnatt och där var vi minsann inte ensamma. Trevligt att träffa lite folk, sjunga med till bandets låtar och skaka på rumpan en stund innan vi gick hemåt. Jag och Älsklingen fick skjuts av en Nordmarksbo ner för att köpa mat och sedan hem. Vi hann äta och mysa en stund innan Magnus + 1 kom hit och fick slagga på soffan. Robba hittade även hit för att få i sig maten han köpt och vi satt och pratade en lång stund innan jag kröp ner i sängen bredvid min älskling som redan hade somnat. Kvällen var över och jag somnade nöjd och TRÖTT.



 

Först en bild på håret.. som jag lockade en aning innan matchen i fredags.. :)


Älsklingen och Robba väljer och vrakar bland musiken...



... samtidigt som vi satt oss bekvämt i soffan.


Jag och Åsa poserar glatt...


Trevliga brudar...



 

...och trevliga grabbar


Idag har vi tittat på filmer, ätit nachotallrik och sovit middag. Och vips så var söndagen över. Ibland kan man fundera på om inte söndagar är kortare än andra dagar i veckan. De går ju alltid så förbaskat fort.
Imorn är det måndag och jag är tillbaka på Åsenskolan för att ha en veckas praktik. GÖTT!!

Nu blir det en sista film innan jag går på dejt med John Blund. ;)... GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback