Mobilskoj

HAR DU PUSSAT NUMMER 8?
Nej jag tror hon skulle bli lite förvånad då.. :P... (Cissi)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Hörs då och då på msn och ibland per sms (Marie)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Om ett par dagar... (Lena)

ÄR NUMMER 15 SÖT?
Oerhört... (Emma)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 43?
Trevlig tjej med mycket erfarenhet (Maria)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Genom att vi letade lägenheter (Hyresvärden)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Ingen aning tyvärr... (Emma.B)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 28?
Nja det kan jag väl inte påstå hehe. (Karl-Oskar "Kalle")

KÄNNER DU NUMMER 1?
Oh ja! (Svärmor)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 50 EN KRAM?
Klart jag skulle kunna... (Nathalie)

HAR DU KYSST NUMMER 7?
Nopp... och kommer förmodligen inte att göra det heller hehe. ( Cecilia.H)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 10 I VECKAN?
Nej det var alldeles för länge sedan tyvärr. (Elin)

ÄLSKAR DU NUMMER 12?
Nja det kanske är att överdriva, men hon är en bra go tjej :P.. (Emelie)

ÄR NUMMER 11 EN SÖTNOS?
Ja hon är söt.. (Lisa)

ÄR NUMMER 15 NUMRET TILL DIN BÄSTA VÄN?
Nä Henrik är min bästa vän.. men världens underbaraste tjej som blivit såååå stor :). (Emma)

HAR NUMMER 16 GÅTT I SAMMA KLASS SOM DU?
Nej hon är mitt kusinbarn. (Emma.K)

BRUKAR DU HÄNGA MED NUMMER 19?
Ja det är numret hem till oss så det får bli ett JA då hehe.

ÄR NUMMER 20 BRA?
Jag känner henne inte jätteväl, men bra på nått är hon garanterat :P.. (Marie)

GILLAR DU NUMMER 26?
Absolut, supergo tjej... (Johanna)

VET DU OM 31 HAR ETT FÖRHÅLLANDE?
Nej inte vad jag vet. Men mycket kan hända som inte "storasyster" får veta. (Thomas)

NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 40 SENAST?
Hm.. det måste ha varit i söndags. (Magnus)

Vad har du för bakgrund? Lillsnuttan Miranda
Ringsignal? Pink - Who knew
Hur mycket batteri har du kvar? Nästan fullt

Vem ringde du senast? Mamsen

Vem ringde dig senast? Mamsen

Vad står det i ditt 5:e mottagna sms? Och jag älskar dig väldigt mycket gumman. Kyssar
Vem skickade ditt 12:e sms? Älsklingen
Vad står det i ditt 8:e mottagna sms? Hej Älskling! Hur går det på jobbet? Det är nu du har rast va? Kyssar
Vad står det i ditt 32:a skickade sms? Ja det går bra. Fullt upp :P. lskar och saknar dig massor. Kyssar och kärlek.
Vad står det i ditt första skickade sms? Hemligt!
Vad står det i ditt 26:e skickade sms? Nej jag har praktik så jag är i Filipstad hela veckan. När kommer du hit då?
Vem är på 13:e plats i din telefonbok? Emli
Vem är på 4:e plats i din telefonbok? Camilla
Vad har du för kontakter som börjar på M? Madde, Madelene, Magnus, Mamsen, Maria M, Maria S, Marie, Marie B, Marlene, Milla, Moster 

Hur många sms har du skickat sammanlagt? 6674
Vad står det i dina påminnelser? Har nada

Jaha då har jag underhållit mig själv i några minuter då hehe. Pappa Ulf har precis kommit hit och nu sitter han och Henrik bredvid mig i soffan och kikar på hockey. Jag är väl lagom intresserad hehe. Snart kommer även Mamma Agneta och då ska jag plocka fram saxen. Frisör Ida-Marie ska komma ut ur garderoben en stund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback