Mina Vänner

Minns ni de där böckerna som fanns när man var yngre. Där man fyllde i information om sig själv och sedan sina vänner. Namn, favoritmat, drömyrke m.m. Jag älskade dessa böcker. Hade flera stycken och skrev så mycket jag kunde i alla. Jag har ju alltid skrivit mycket så det var väl det som lockade, att få skriva. Kanske är det därför alla dessa listor lockar mig. Och så bjuder jag ju lite på mig själv också... kan väl aldrig vara fel... ;)...

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 12.33
2. Namn? Ida-Marie
3. Vart bor du? Filipstad
4. Hur många barn vill du ha? 2, kanske 3. Det får tiden visa.
5. Vill du gifta dig? Självklart!
6. Har du ätit sushi? Japp, såå gott!!
7. Favoritglass? Oj... får nog säga Daim. Yummi!
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Hm.. vi har nog mest naturell müsli.
9. Humör? Så trött, men lycklig.

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej det kan jag väl inte tro.. :S...
2. Har du en hund? I wish
3. Sover du helst själv eller med någon? Helst med Älsklingen, Laban och Stina omkring mig.
4. Tror du på spöken? Ja, men jag vill inte se några tack...


SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? JA... minst 10cm tack.
2. Skulle du vilja väga mer? NEJ nu får det allt vara nog.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Ja, men då får gärna älsklingen komma hem först.


KAN:

1. Kan du röra på öronen? Jodå.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nä det va svårare.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jajemen
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Självklart!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Kan kan jag väl, men fy så tråkigt det skulle bli.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, men det är inte lika roligt då.
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Done.
9. Kan du suga? Det kan väl de flesta va?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja bättre nu än förr, men det är svårt!

Jaha så va det gjort då.  Nu ska jag koncentrera mig på pluggandet!! Adios!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback