Mina damer och herrar...

Jag har ju glömt att berätta vad vi faktiskt kom hem med igår. Jag hittade bland annat ÄNTLIGEN ett smalt svart skärp i min storlek. Har ju letar som en galning!! Sedan gick vi ju en runda genom IKEA också och därifrån kommer vi aldrig ut tomhänta. Henrik köpte sig en ny kudde som han efter i natt var mycket nöjd med hehe. Så köpte vi ett par mappar att förvara den hög med papper vi har på en hylla i garderoben och en så blev det en matta till vardagsrummet. Denna matta har varit under diskussion i många månader för jag har inte riktigt tyckt att vi behöver någon i vardagsrummet medan Henrik gärna ville ha en. Men nu så... nu hittade vi en som till och med jag tyckte mycket om så då passade vi på. Och gissa... det blev faktiskt HUR BRA SOM HELST. Ibland är det bättre att vänta tills man verkligen hittar vad man vill ha.

På tal om det så var vi och kikade på en lägenhet idag. Förväntningarna var lika höga som alltid, men gick aningen i kras när vi kom dit. Finns delar i planlösningen som vi inte riktigt kände oss bekväma med och ja då kanske det är värt att vänta lite längre istället så att vi verkligen finner nått vi blir helt nöjda med. Jag har dock aldrig varit bra på det där med att vänta!!

Nu dröjder det inte förrän vi ska leta oss in i köket för att tillsammans tillaga vår alla hjärtans dag middag. Till maten får SVT underhålla oss med kvällens melodier från Skellefteå arena. Jag kommer garanterat komma med åsikter om både det ena och det andra lite senare. Brukar vara svårt att låta bli!!




Kommentarer
Postat av: Cina

Ja IKEA är allt riktigt bra, har gjort ett besök där idag :) du, tänkte höra lite vad du vet om den där dansen, när, var, hur och allt det där?



Hoppas ni får en fin kväll! Kram!

2009-02-14 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback