Lördag = partysug

Mitt i veckan är jag såå trött och tänker att helgen ska bli lugn och skön. Massa sömn och bara slappt framför tv:n. Men så kommer lördagen och suget växer. Jag pratar självklart om partysuget. Henrik och grabbarna har dessutom spelledigt vilket bidrar till en stor möjlighet att festa. Men jaha då ställer Fripp in inflyttningsfesten och plötsligt är ingen sugen på fest. Kompisarna åker bort eller ska ta det lugnt. Förutom jag, älsklingen och Magnus då såklart. Och även om vi alla tre är superroliga och har kul ihop så vore det ju skoj med nån mer på förfesten hehe. Magnus har dessutom bestämt sig (sedan nån helg tillbaka) att aldrig mer dricka sprit. Nej nu är det tydligen bara öl som gäller.. :).. Och eftersom systemet har stängt nu så står han utan dricka. Vi får helt enkelt skjuta upp vårat partysug tills säsongen är över. Är ju trots allt inte så många veckor kvar!

Jag ställer om planerna och hittar nya mål för kvällen. Jag, älsklingen, levande tända ljus, färska räkor, ost och kex, melodifestivalen. Låter inte fy skam det heller, eller hur?!!



Åh jag önskar att jag vore sådär brun igen.... Längtar utomlands!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback