Just nu önskar jag mig...

...en stor godispåse, ett glas vin och en plats i solen bredvid min underbara älskling. :)
Jag önskar så att vi hade råd att ta oss utomlands i år, men det ser inte ljust ut. Får hoppas på en varm och skön sommar hemma i Sverige istället. Vi har ju faktiskt en mysig husvagn vi kan låna och bege oss ut i landet med. Kanske kan hoppas på en resa till kusten, Öland, Gotland?!! Bara vi är tillsammans så blir det nog en underbar sommar skulle jag tro.

Nu kommer snart älsklingen hem från träningen och då tror jag vi ska fika lite. Det är ju egentligen semlan som ska i magen, men det har vi inte köpt nån så det får bli saffransbröd som jag plockat fram ur frysen.. :).. Mumsigt det med kan jag lova! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback