Januari börjar året, februari kommer näst...

Jag märkte när jag skulle boka tvättid att vi nu REDAN är inne i februari månad. Vart tog veckorna vägen?!! Snart midsommar som brorsan sa hehe.... men det är ju sant...:P.. Jag har dock en hel del som ska göras denna månad. Måste göra mitt årliga besök hos barnmorskan, har fått inbjudan om eventuell inflyttningsfest på lördag, den 21:a är det wii fest hos brorsan och Linda, jag har en stor uppsats att skriva, det är alla hjärtans dag den 14:e..... ja ni ser ju. Och då har jag förmodligen glömt nått också. Inte konstigt dagarna flyger förbi hehe.

Nu måste jag skynda mig att krypa till kojs så jag hinner få en godnattpuss innan godingen min somnar... vilket brukar kunna gå ganska fort..:P... 

Ett filmtips för er som gillar skräckisar... Midnight Movie... :)...

Godnatt åter igen... ;)...



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller med dig, tiden bara springer iväg!!!

2009-02-03 @ 17:33:37
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback