Ida-Marie tipsar

Kanske får bli en återkommande rubrik detta hehe. Kommer nämligen med ett nytt filmtips igen. Vi gjorde som Magnus sa och tittade på The House Bunny. Riktigt rolig komedi med helsköna kommentarer som man kan skratta mycket och länge åt.

När The Stjernberg Parents hade åkt hemåt nyklippta och fina så hämtade Henrik en pizza åt sig. Själv åt jag sparrissoppa med räkorna som blev över sedan igår. Smarrigt och otroligt mättande. Känns som jag kommer börja rulla om jag reser på mig.

Imorn ska Älsklingen tillbaka till jobbet. Eftermiddagsskift TYVÄRR! Och jag ska plugga plugga plugga. Ska försöka komma igång ordentligt imorn så jag inte blir allt för stressad när dagarna passerar mig. Jag vet ju va fort tiden går.. :S...

Hm.. vettja ja vad vi ska hitta på nu. Kanske ska se en film till innan snyggingen (och då menar jag inte mig) ska sova för natten. Vi är inne i ett riktigt filmstim och sålänge vi hittar såhär bra filmer så får det gärna fortsätta.. Like it!





Och sist men inte minst.... en liten slängkyss till min älskling. You´re the best!






Kommentarer
Postat av: Henrik

Och du får en lika snabbt tillbaka min lilla goding.

2009-02-08 @ 21:41:52
URL: http://nauronius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback