Ibland har man tur

Att jag inte tänkte på det tidigare... Jag kom på i morse att jag kunde höra med Linn och Amanda om och när de skulle till skolan för de brukar ju ta bilen. Och visst de skulle in och jag kunde ju självklart åka med... Nice!! Slipper jag stressa och så slipper jag betala såååå mkt pengar för en enda liten resa till skolan. Har ju inte hunnit köpa busskort för denna månad. Svårt att komma ihåg det där när man varit borta på praktik och så ett tag. Ajajajaj. Men som sagt nu ordnade det sig ju så snart plockar de upp mig här på gatan. Ska gå och se så att väskan är färdigpackad och redo för seminarium... Grrr..!!

Ha en bra dag mina vänner och alla som jag känner...


P.S... det kändes som mitt i natta när jag klev upp i morse. Jag och älsklingen konstaterade att vi skulle behöva semester. Typ en månad i Thailand eller så.... Nån som har lust att bjuda oss? Hör i såfall av er till mig! Jag lovar att inte bli besviken!!!!



Kommentarer
Postat av: evelina

Skönt att få åka bil till skolan ibland, det är döden att pendla med buss varje dag :) och för dig som inte går på gymnasiet, dyrt!

2009-02-19 @ 15:10:24
URL: http://evelinahellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback