Hur gör man?!

Det finns saker i mitt liv jag aldrig skulle klara mig utan och det finns saker i mitt liv som jag saknar. Men jag har ju märkt att det inte går att få allt samtidigt. Åtminstone inte i mitt fall, vilket känns hårt. Jag känner mig lyckligt lottad samtidigt som jag så ofta mår extremt dåligt för de delar i livet jag saknar. Men hur ändrar man sitt liv utan att förlora nån del som betyder så mycket för en?!! Jag vet.... låter invecklat och förmodligen undrar ni vad sjutton jag pratar om. Men just nu känns det jobbigt och jag vet inte hur jag ska kunna ändra på saker i mitt liv utan att förlora delar jag vill ha kvar. Om ändå allt såg annorlunda ut. Om jag ändå vore en utav dem som fick det att fungera. Som hade människor omkring sig som fick det att fungera. Det har verkligen inte varit enkelt detta och som det känns nu kommer det heller aldrig att bli enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback