Jag kan om jag bara vill... och orkar.. :P...

Jag känner mig redo för lite bilder, gör ni?

Först har vi ju bilderna innan matchen mot Västerås. Då alla fortfarande hade humöret uppe... :P..

Bild 1 visar två vackra flickor vid namn Elin (Robbas tjej) och Sandra.

Bild 2 visar Robba som satt med musik i öronen hela resan.

Bild 3 visar min älskling. Snyggast.se

Bild 4 visar bak i bussen.

Bild 5 visar två grabbar som inte vågar visa vad extremt gärna de egentligen vill vara med på bild. ;)

     




Igår eftermiddag blev äntligen min leksak köpt. Och efter några skruv här och några muttrar där så klev jag på min nya crosstrainer för ett träningspass på 20 minuter. Och jag kan lova alla känsliga tittare att det är lugnt... vi tog inga efter-foton... ;)...



Och ni ser ju va stark jag känner mig..... REDAN... ;)...



Nu har jag en lång och förhoppningsvis superbra lördag framför mig. Väskan ska packas, maten ska i magen och vi ska ladda för match mot Hedemora. Sedan ska väskan packas på nytt och bilen går mot Karlskoga, familjen Grefve och WII FEST.

Adios




Kommentarer
Postat av: tess

hedemora ligger ju nästan bara en halvtimme från oss!

2009-02-22 @ 10:56:06
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback