Har precis ringt ut för rast

Ja äntligen har jag unnat mig en paus i skrivandet. Författarnamn, årtal, ord av alla slag snurrar i mitt huvud. Snubblar på mina egna formuleringar så jag behöver göra nått annat en stund för att sedan se texten med nya mer fokuserade ögon. Ska väl strax laga lite mat i min ensamhet. Knaperstekt bacon och ris står på menyn och det gillar vi!!!
Älsklingen är på jobbet och sliter. Har varit extremt lugnt för dem denna vecka, men idag, sista skiftet på veckan, så är det fullt upp. Typiskt säger jag!
Imorn ska jag till salongen och fixa löshåret. Jag har inte fått någon tid än, men det skulle iallafall bli imorn. Skönt, för nu verkar nästan alla testar falla ur mer och mer. Får hoppas de sitter bättre denna gång!!!! Dyr investering annars.. :P...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback