Har du några barn...som du vet om?!!

Den frågan fick vi idag när vi besökte skolans café Gläntan. Tydligen ville VF göra en intervju med studenter som hade barn och när hon frågat en kille tidigare under dagen... Har du några barn? Då hade han svarat... Nej inte som jag vet om! Ja och så kom hennes nya frågeställning fram. Har du några barn...som du vet om?!! Lite underligt att ställa den frågan till oss brudar då det tydligen ska kännas en hel del när de ska klämmas fram de där små liven. Om det nu inte skulle ske någon form av operation, men då skulle det förmodligen ändå finnas bevis i form av ett ärr.

NEJ.. jag har inga barn!!



Idag har jag varit till skolan mellan 9-12, lunchat med Henrik och Robba på Louisé, hämtat pippapiller på apoteket, hämtat reserverade böcker på biblioteket och handlat. APU APU.... Nu är jag sååå trött. Har dessutom ont i öronen och halsen vilket inte bådar gott. Nej jag har verkligen inte tid med att bli sjuk nu... det får bli en annan gång.. :P..
Ikväll är det match och sedan tar vi oss nog nått glas vin med de bästa. Imorn är det fest med de bästa och parken som gäller. Javisst här vankas det fest minsann och vi ska göra stan osäker... ;P...

Vi har förmodligen anledning att fira!!!!!! And I like it!!


 

 







Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du får en fin helg :)

2009-02-27 @ 16:49:44
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Eliin

Nejdå, ni störde inte.. de gjorde ingenting=D skoj att ni kom.. hhihi.. kramar

2009-02-27 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback