God morgon/förmiddag (?)

Jag vet faktiskt inte om jag ska kalla det morgon eller förmiddag nu.... Jag vaknade ju för en halvtimme sedan så för mig är det ju morgon. Men min bror t.ex. skulle ju inte kalla det för morgon inte hehe. Och det skulle nog inte jag heller om jag till exempel hade varit i skolan. Jaja kalla det va ni vill klockan är iallafall över elva och jag ska strax gå ner till tvättstugan och slänga i första maskinen. Blä och usch och fy va trist. Är ju inte så himla jobbigt egentligen, men skulle jag slippa vore jag glad. En egen tvättmaskin är väl också för mycket att begära i födelsedagspresent? Ja jag kan just tro det. Vi skulle iofs inte ha råd att använda den i såfall med tanke på vår SKYhöga elräkning. Den var inte att skoja med. Måste ha blivit nått fel. Men hjälper det att klaga tror ni?!! Hm...inte per telefon iallafall... då måste vi skriva in ett klagomål i brevform. Jösses.

Nehe dags att ta tag i tvätten då... Sen tror jag att jag ska se ett American Idol....
Madde kommer sen också. Vi ska röra våra små fenor i vattnet i simhallen hade vi tänkt. Kanske blir en njutbar stund i solariumet också. Vore välbehövt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback