Fredagen den 13:e

Har precis fått i mig en tallrik yogurt med müsli och ett glas mjölk. Ja och så en vitamin-mineral-bra för allt-tablett som älsklingen lurat på mig. Jag är aningen skeptisk mot tillskott i tablettform, men jag får väl ge det en chans. Vore bättre med ett fit-piller. Omvandlar ditt fett till muskler medan du sitter i soffan och äter godis. Smal och tajt.... det är väl så man ska se ut?! Lång också kanske, men det känns som jag kan lägga ner hoppet om att BARA få växa nån ynka centimeter (decimeter) till. Hm.. fast min idé kanske skulle bli lite överdriven. Tänk om man har mkt fett?! Mycket muskler på en tjej... nja nä... inte på mig iallafall tack. Då vill nog inte Henrik ha kvar mig i lägenheten längre hehe. Jag nöjer mig med att bli smal och tajt och SNYGG då såklart.

Oj... nu måste jag borsta tänderna och ta racerbilen till Nykroppa. När jag kommer hem därifrån ska vi åka till Karlstad och titta på en Crosstrainer åt mig. WIIEEE....








JUST: Det är ju fredagen den 13:e idag. SCARY... hehe. Nä inte alls faktiskt för fredagen den 13:e är nämligen älsklingens favorit och lyckodag. Så det så!!!



 





Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan..Bussen åker vid halv 1på söndag,, den går ifrån hallen, vi åker med spelarbussen..och det kostar ca. 100 kr!=).. Kramar!

2009-02-13 @ 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback